fbpx
nap
óra
perc
mp

19.990 Ft

br. 9.990 Ft

Miben segít a kurzus?

Táplálkozási alapok

Megismerheted a táplálkozás alapjait, ami alapján el tudsz igazodni a táplálkozással kapcsolatos információk tengerében és saját magad táplálkozási tanácsadójává is válhatsz.

Étrend összeállítás

A kurzus segítésével megtanulhatod, hogyan állítsd össze saját étrendedet a céljaidnak megfelelően. Nem adunk tiltólistás ételeket, így szinte bármi beilleszthető a diétádba.

Segít az izmosodásban

Megcáfoljuk azt a tévhitet, hogy a növényi étrend nem alkalmas az izomépítésre. A kurzus megtanít elérni a lehető leghatékony izomtömeg-növelést növényi táplálkozással.

Tartós fogyás

A kurzus segítségével elkerülheted a visszahízást, így a fogyásod tartós lesz, ezáltal javulhat az életminőséged, az önértékelésed és az önbizalmad.

Pénzt takaríthatsz meg

Megtanulsz különbséget tenni az illékony sikert ígérő csodapirulákon alapuló diéták és a hosszútávon fenntartható irányzatok között, ezzel rengeteg pénzt takaríthatsz meg.

Kalóriaszámolás

A kalória- és makroszámláláshoz részletes videós anyagot kapsz, amelyben megismerheted az egyik legnépszerűbb, ingyenes kalóriaszámláló applikációt.

Mit ad nekem a életmódváltás húsmentesen kurzus?

A kurzus megtanít a legegyszerűbb módon a napi energiabeviteled megbecsülni és szenvedés és koplalás nélkül diétázni – akár leadni, akár növelni szeretnél a jelenlegi testsúlyodon. 

Egy teljesen személyre szabott stratégiát fogsz elsajátítani, amivel a szupermarketbe beesve se fogsz elveszni az élelmiszercímkék között. Kezdőként ez egy jó kiindulási alap lehet, amivel rengeteg pénzt megtakaríthatsz, mert különbséget fogsz tudni tenni a fenntartható étkezés és az illékony sikert ígérő csodapirulák között.

A kurzusban összegyűjtött anyagokat tudományos kutatások igazolják, amik a gyakorlatban is megállták már a helyüket. A kurzus anyagát folyamatosan frissítjük, hogy a legnaprakészebb tudást kaphasd első kézből.

Hol rontják el sokan a diétázást? diétázást?

Belénk lett nevelve, hogy a diéta egy modernkori mártírkodás, ahol kedvenc falatjainkkal csak álmunkban találkozhatunk – az pedig teljesen természetes, hogy egy drasztikus fogyókúra után mindent visszahízunk, hiszen „ilyen a genetikánk.” A genetikát okolhatjuk a túlsúlyért, de tegyük hozzá, ennek köszönhető az is, hogy élünk és a villamosra várva, ha megéhezünk, nem halunk azonnal éhen másodpercek töredéke alatt.

Miért érdemes kalóriát számolni?

Egy új tanulmány szerint a fogyás sikerének egyik legjobb előjelzője a kalóriák követése a nap során. A táplálkozás követése, a kalóriák számlálása és feljegyzése sok fogyni vágyó ember számára kellemetlen, időigényes, így sokaknak nincs meg a kellő akaratereje ahhoz, hogy belevágjanak.

Amennyiben tömegnövelés a célod, akkor is érdemes lehet az elején számolni, mert így biztos lehetsz benne, hogy elegendő fehérjét és kalóriát viszel be a célod eléréséhez. 

A kurzusban megtanítjuk neked, hogyan használd hatékonyan a kalóriaszámláló applikációkat és garantáljuk, hogy napi 5 percnél többet nem fog elvenni az életedből a kalóriák követése. Cserébe viszont a fogyásod/izomtömeg-növelésed sikeres lesz.  

Friss kutatásokon alapuló tananyag

A kurzusban felmerülő javaslatok kutatásokon alapszanak, amelyeket aszerint frissítünk, ahogy újabb naprakész adatok válnak elérhetővé a témában. 

KIK VAGYUNK MI?

Lenkei Anna Dorina vagyok vegán személyi edző, az Aktin GYM egyik alapítója.

A Testnevelési Egyetemen végeztem és azóta is folyamatosan képzem magam az edzéssel és a táplálkozással kapcsolatban. Kezdetekben rengeteg mindent önállóan tanultam meg, de sajnos gyakran rossz forrásokból tájékozódtam.

Gyakran éreztük azt, hogy nehéz megtalálni a hiteles válaszokat a vegán táplálkozással kapcsolatos információ tengerben. Ezért elhatároztuk, hogy létrehozunk egy olyan kurzust, ahol a hétköznapi emberek minden fontos infót megkapnak hiteles forrásból ahhoz, hogy a lehető legegyszerűbb módon a legtöbbet hozhassák ki a táplálkozásokból, ezáltal elérjék sikeresen a céljaikat növényi alapokon.

Az alapítótársam, Fábián Dániel, aki tapasztalt személyi edzőként, képzett vegán táplálkozási tanácsadóként és nem mellesleg mérnökként, webfejlesztőként és designerként szuper tartalmakat készít. Ketten együtt nagyon jó csapatot alkotunk és tökéletesen kiegészítjük egymást. Ez a titka annak, hogy miként tudtunk létrehozni olyan magas szintű tananyagokat, mint amelyekkel az Aktin GYM kurzusaiban találkozol.

Személyi edzők - AktinGYM

Gyakran Ismételt Kérdések

Előre gondolkodtunk, és összegyűjtöttünk pár kérdést, ami a kurzus kapcsán felmerülhet benned. Olvass bele nyugodtan, bízunk benne, hogy minden kérdésedre választ találsz közöttük.

Amennyiben mégsem így lenne, csak írj nekünk egy e-mailt a info@aktingym.hu címre. Minden levelet elolvasunk és mindenkinek válaszolunk. 🙂

  • Mi a kalória?
  • Energiaegyensúly
  • Kalória felhasználás részei
  • Kalóriadeficit
  • Makrotápanyagok
    • Fehérje
    • Zsír
    • Szénhidrát
  • Kalória vagy makrók?
  • Makrotápanyagok forrásai
    • Fehérjék forrásai
    • Zsírok forrásai
    • Szénhidrátok forrásai
  • Glikémiás index, glikémiás terhelés
  • Mennyi fehérjére van szükséged?
  • Mennyi szénhidrátra van szükséged?
  • Mennyi zsírra van szükséged?
  • Kalóriaigény meghatározása
  • Makrók meghatározása
  • Melyik növényi alapú diétát válaszd?
  • Élelmiszercímkék
  • Hogyan mérj?
  • Nettó vagy bruttó tömeg?
  • Folyékony kalóriák
  • Alkohol
  • Édesítőszerek
  • Sófogyasztás
  • Hasznos étrendkiegészítők vegánoknak
  • Kalóriaszámolás a gyakorlatban
    • Kalóriabázis részletes bemutatása
      • Regisztráció
      • Cél módosítása
      • Makrók eloszlása
      • Fehérje átszámítása g/ttkg-ból
      • Aktivitás naplózása
      • Ételek naplózása
      • Étkezés másolása
      • Étkezés módosítása/törlése
      • Kedvencek menü
      • Új étel felvitel
      • Új recept felvitel
      • Saját recept előnyei
      • Folyékony kalóriák
      • Vízfogyasztás
    • YAZIO részletes bemutatása
      • Hamarosan elérhető!

Ez az online kurzus neked szól:

  • Ha vegán/vegetáriánus vagy és szeretnél többet megtudni a növényi alapú (sport)táplálkozásról.
  • Ha most készülsz életmódot váltani és szeretnél kapni egy átfogó képet a növényi alapú táplálkozásról.

Azoknak nem ajánlott, akiket nem érdekel a növényi alapú táplálkozás.

Továbbá nem ajánlott azoknak sem, akik valamilyen betegséggel küzdenek, mivel a kurzusban leírt ajánlások mindig egészséges emberekre vonatkoznak. 

Betegség fennállása esetén mindenképpen dietetikus által javasolt étrend javasolt.

Igen, mindenképpen hasznos lehet számodra, mivel a kurzus megtanít a növényi alapú táplálkozás alapjaira.

Ha nincsen tömegnövelési, vagy zsírtömeg csökkentési célod, akkor a kalóriaszámolás számodra nem feltétlenül szükséges.

Amennyiben nem egy dietetikus által összeállított étrendet követsz, akkor a kezdetekben célszerű lehet számolni a kalóriákat a célod minél előbbi elérése érdekében.

Egy idő után már számolgatás nélkül is tudni fogod tested fogyasztási mutatóit.

A flexibilis diéta, vagy más néven IIFYM (If it fits your macros, azaz „Ha belefér a makróidba”). Ezzel a diétázási módszerrel, úgy érheted el a testsúlyoddal összefüggő céljaidat, hogy közben nem kell lemondanod a kedvenc vegán finomságaidról sem.

A flexibilis diéta lényege, hogy a napi szükséges kalória- és makrotápanyag bevitel betartása mellett a kevésbé egészségesnek címkézett ételeket is nyugodtan beillesztheted az étrendedbe.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy vegán pizzán, hamburgeren és fagyin élhetsz. Ugyanis legalább 80%-ban célszerű egészséges, tápanyag dús ételeket fogyasztani és a maradék 20%-ba beillesztheted pl. a kedvenc vegán sütidet. 

A kurzusban leírtak nem helyettesítik a szakszerű orvosi ellátást, csupán általános ajánlásokat tartalmaznak egészséges emberek számára! 

Ha valamilyen egészségügyi problémával rendelkezel, akkor kizárólag az orvos és/vagy dietetikus által előírtakat kövesd. 

Amennyiben változik a tudomány és újabb információk jelennek meg valamelyik témában, akkor az frissítésre kerül. Továbbá a kurzus tananyagát időnként új leckékkel bővítjük. 

Ezeket a frissítéseket később bármikor ingyenesen elérheted.

A növényi alapú táplálkozási alapismeretek részben írásos formában találod meg a leckéket. Ezekben sokszor könnyebb keresni és sokan jobban szeretik a videós anyagoknál. Ha te is így vagy vele, akkor nem fogsz csalódni.

A kalóriaszámolás részben a jobb érthetőség végett videós formában készült el a tananyag, de szöveges kiegészítéseket is találsz a videók alatt. 

Legalább 1 évig mindenképpen hozzáférsz a kurzusok tananyagához, bármikor elérheted őket a zárt felületen.

A videókat online nézheted, egy zárt oldalon, ahova csak a tagok juthatnak be.

Nézheted őket a laptopodon, de akár a tableteden, vagy telefonon is.

Ha bármilyen kérdés felmerül benned, akkor természetesen segítünk. 

info@aktingym.hu

Növényi fehérjeforrások
ingyenes e-book

Az e-bookot a megadott e-mail címre küldjük. Lehetséges, hogy a spam/promóciós mappába kerül. Az igénylést követően 2 perc múlva érkezik meg az e-mail.